Tuesday, 20 December 2011

Hello Hello

assalamualaikum, sawadikap
masuk tubik kut tingkap
apa khabo kaum kerabat
ambo balik ikut sedak
alamak.. pantun failed la 

apa khabo kawan2?
aish rasa lmao terlebih la pulak

berzaman jugak yer sy tak post entry kat blog ni
busy ngan study ler katakan
plawok jah
tp betul jugak

.
.
.
.
.
.
.

start tak tau nak tulis apa ler ni

apa-apa jer ler
ambo di sini nak kongsi sket gambo ambo 
hidup di PJ
hidup tuu~



HAVE FUN JER LERR




SEOUL GARDEN @ ONE UTAMA
tempat palig suka pergi tp perlukan kos tinggi lorh









 




sini jer ler 

BUBYE

Saturday, 16 July 2011

SGKMW!!!!!

It's 
SINGAPORE
KOREAN MUSIC WAVE
!!!!!

AHHHHHHHHHHHH
I'm crazy



ok
back to normal
.
.
.
.


u know what?!
TEENTOP WAS AT SINGAPORE KOREAN MUSIC WAVE!!!

But

I WAS NOT THERE!!!
TT-TT

poor me
i wish i could be there
and scream crazily and madly

bcoz i was so sad..
i'll leave u with this fancam!!!
too sad to write more
TT-TT


L.Joe talking english??!!


i'm so cra.. cra.. CRAZY!!!
of teentop


chunji!!!

kamsahabnida
TT-TT

Sunday, 10 July 2011

ANDROMEDAssss

Annyeonghaseyo~~

It's 10th July 2011!!
Guest what?!!

It's 
TEENTOP
~~1st Year Anniversary~~

Wahhhhhhhhhhhhhh
TEENTOP is now 1 years old

my boys had grown up
uppss....
i mean
our boys had grown up
huhuhuhhuhuhu

So

WITH ALL MY HEART

I wanted to wish
HAPPY 1ST YEAR ANNIVERSARY
TEENTOP!!

hmmm

how bout lets do some
FLASHBACK
v
v
v
v
v
v
v
v
v

TEENTOP
pre debut






TEENTOP
COME INTO THE WORLD
CLAP









TEENTOP
LET'S DANCE



TEENTOP
SUPA LUV








TEENTOP
ANGEL


LET'S DANCE with our ANGELs
and CLAP for our SUPA LUV
<3 <3 <3

TEENTOP FIGHTING!!!



kamsahabnida


Monday, 20 June 2011

Ricky before Teen Top debut


Ricky before debut... cute lol.....
but, i want to see changjo before debut too....
huhuhuhuuhuhuhuuh

Sunday, 5 June 2011

helowww!!!!


haluwwwwwwwwwww
everybody!!


lama gilerr ambo dop update blog ni yerr
huhhuhuhuhuhuh

nop bwat ganer
busy ngan hal2 U kan
perasan mahasiswi lerr ni

ambo sebenarnya x dop banyak masa nii
bcoz ambo x dop laptop kat sini
huhuhuhuhuhu
pinjam orang punyer jerr

sedih giler ble tau
x leh bawa laptop
i mean x leh beli laptop lagi

huhuhuhuhuhuhuhu

ehhhhhhhh!!!
luper plop nop bagitau U mana yg ambo menetap lorni
bunyi macam banyak U jerr
ok
lorni ambo duk kat


UIA
yerr!!!! 
Universiti Islam Antarabangsa
kat Petaling Jaya!!!!


PJ!!!
thats mean
KUALA LUMPUR

KL
mean
KLCC
TIMESQUARE
MIDVALLEY
i-CITY
UPTOWN
and so on
.
.
.
.
.

mesti korang ingat aku nop citer
pasal UIA kan..
huhuhuhuhuh
dop lagi yerr
nanti2 dulu yerr
dop cukup maklumat lagi nii...

soooo
ari first aku outing kat PJ
aku gi 
MIDVALLEY
ni bukan gambo hop aku amek yerr

first masuk tuuu
memang 'darat' gila arr
uppss!!
sini dop guna 'darat'

pembetulan

memang 'jakun' gila arr
bahasa KL ni

aku pom x tau gapo jakun tuuu

ok...

msa aku gi tuuu
situ ada pameran pasal 
pirates of the caribbean!!!

ada lerr kapal besar yer..
ni dier

nii sesi photoshot kat MIDVALLEY!!






my first gelato bucket!!!
ice cream!!!
x smpat nop amek gambo ice cream nyer
huhuhuuhuhuh
dah abih...

ok lerr
i need to go

nanti ambo citer pasal UIA plop

wait for it!!!!

kamsahabnida...
korea tetap ada yer



Monday, 23 May 2011

huhuhuhuhu

hai
korang
x brsemangat nihh


smula!!!



HAI!!!!!
KORANG SEMUA!!!!


sy ni bukan nk merapu pnjang sangat
tp x tau laa
x tau nop tulis gapo plop doh
.
.
.
.
.


sejak menjak ni
salah bahasa ni
jangan guna deh
sy rasa sedih sangat


BAKPO PLOP??


haihh
mengeluh ni
sedih lerr
kawan kawan sy yg saya sayangi
SEMAKIN HILANG!!

sudah sedia maklum kan kte (sy n kwn sy) ni
18 tahun
wahh dah dewasa tuu
jd kena lerr sambung blajar
kne gi universiti or matrik dop pom kolej


skarang ni kan musim
JOM KE U!!

jd ramai doh lerr my frens 
masuk u
tu yg hilang tuu

buka jer fb
tengop frens hop online
2, 3 orng jahh
kadang2 x dop langsung
nama hop sy jumpa pom
muhamad shahir
nomi izati
.
.
.
.

dulu masa brpisah
kt pc
dop lerr rasa sedih sangat
bcoz bleh kecek guna fb

tp lorni ramai dop online
rasa sedih plop
huhuhuhuhhuhuhu



kawan2 ku
erahumipalinnomimaiaisyahmc yeafarezz
bugiashsyafiqkhairildirulazimjubirnaqeebpok jatcapikpipilukmanhasifbuyan


nanaechahnineyadahseahyanasupurahajarkoki



aku nop ucap selamat maju jaya yerr

bubye..

Saturday, 21 May 2011

BUAT KAMU

haluwwwww
spesel buat
WAN YASIRAH



yg bakal ke medan perjuangannya
ESOK
eh hari ni lerr kira nyer



bg mengingati wan yasirah yg bakal
TRANSFORM
jd warga matrik



sy nak bg ni kat awak





WAN YASIRAH YANG SAYA SAYANGI SELALU<3




SUPER YASERR!!!














SAYA SAYANG KAMU

MENDAKI BERSAMA

MENGGAPAI BINTANG BERSAMA

MENGIMPIKAN A YANG SAMA

SAYA NAK PELUK AWAK MACAM NI


BCOZ SAYA SAYANG AWAK
MY BEST FRIEND FOREVER!!!!



JANGAN LUPA SAYA
YANG KIUT INI YERR


SAYA AKAN SEDIH
KALAU AWAK LUPA SAYA


LUV U!!!




TULUS IKHLAS DARIPADA HATIKU
BUAT KAWANKU YANG TERSAYANG

huhuhuhuhuhuhuhuh



Thursday, 19 May 2011

MISSION

sebelumandamembacaceritaini...ingatyerceritainitiadakaitandengansesiapapun..
mahupunyanghidupataupunyangmati..hanyarekaansematamata

...........................................................................

 "Budak1 kpd  Budak2, over?"

"Budak2 kpd Budak1, laporan over"

"Budak1 melaporkan musuh semakin menghampiri pangkalan, over"

"Budak2,berikan laporan masa, over"

"Budak1 melaporkan masa utk musuh tiba adalah dlm lingkungan 180 saat, over"

"Budak2 menerima laporan. Pasukan 'UMPAN' akan tiba dlm masa 120 saat, over"

"Budak1 kpd Budak2, laporan tamat, over"

tit.......................

"Bergerak sekarang pasukan UMPAN ke posisi Budak1!! BERGERAK!!! BERGERAK!!!" laungan padu komander Budak2 cukup menggambarkan situasi semakin sengit.

Musuh semakin menghampiri. Seluruh anggota pangkalan menjadi gundah-gulana, kelam-kabut, porak-poranda dan kucar-kacir... Dentuman kasut kadet-kadet bergema meliputi seluruh kawasan pangkalan. Segak bersedia dengan Raifal L1A1 SLR yang tersemat di kiri bahu. 

"Weih, Echah ngko rasakan bakpe pasukan kita nama dia UMPAN?" terpancul suatu soalan dari arah belakang kadet Echah.

"Opocot mak kau jatuh!! Niney!! terkejut gua!! Gua tembak ngko kan" balas kadet Echah.

"Sori... tp jawab lerr soalan tuu" kadet Niney menyusun jari sambil menunjukkan muka kiut..

Termakan pujukan manja Niney, kadet Echah cuba menjawab soalannya walaupun dia sendiri tak tau. Diperahnya otaknya dengan sekuat-kuatnya.

"UMPAN?? Hmmm... U... unit.. M...markas ... P... p..." belum sempat kadet Echah menyambungnya, suatu pekikan kedengaran.

"Musuh menghampiri!! Semua kadet bersedia ke arah timur!!!"

Semua ahli pasukan UMPAN bergerak mengikut telunjuk komander mereka. Berani menghadapi musuh untuk negara. Namun masih ada yang tersasar dari landasan itu.

"Takutnyerr. Camne kalau kena tembak nanti... Hisssh.. Takutnya.." ujar Kadet Niney yang baru dimasukkan ke kumpulan ini.

"Hah!! Senang jerr... Klu kena tembak..... mati je laa!!! Senang cerita.." jawab kadet Echah selamba.

BANG!!!

Sebutir peluru buta melepasi sisi kiri kadet Echah. Kadet Echah melompat lalu terpeluk kadet Niney.

"Ec.. Ec.. Echah...... Ssss... Ssssi.. Sikit lg nop kena peluru tuu.." kadet Niney menggigil. Kadet Echah terkena 'sawan 2saat'.

"Nnni....nneeyyy...." kadet Echah menelan air liurnya. "Ambo takut lerr.. Dop sea mati sini.."

Sambil menjebik kadet Niney cuba membalas dengan agak pedasnya.

"Huh!! Takdi kata mati jahh. Lorni kat... " sekali lagi peluru buta melayang melepasi sisi kanan mereka pula mencatas cubaan balasan kadet Niney. Lalu diikuti lebih banyak lagi anak peluru yang bertabura menghujani kawasan mereka.

Kedua-dua mereka berlari sepantas harimau bintang ke tempat perlindungan yang terpampang pada mata mereka. Mereka saling berpandangan, menjeling-jeling, merenung-renung dan menggigil-gigil.

"Gini arr.. kita berlindung kat sini dulu " kadet Echah cuba buat keputusan. Kadet Niney mengangguk tanda setuju.

Tempat perlindungan diorang tuu sememangnya strategik lerr. Angin biung-biung agak sepoi-sepoi bahasa. Peluru buta yang giat berlepas itu pun sudah beralih ke arah barat.

Bunyi bedilan yang takdinya kuat beransur hilang dek angin mewujudkan bunyi merdu yang menyebabkan mata mereka berdua semakin kuyu.

"Waarghh..." kadet Niney tiba-tiba menguap lalu disusuli kadet Echah. Mata mereka terasa semakin berat...

Kroghhhh.... Kroghhhh.... Mereka telah pom menutup mata(tidow deh bkn mati) dan ke alam lain(alam mimpi lerr).

............................................................................

"Honey... will u marry me.." kata Justin B. Dengan muka bajet kiut, Echah terlopong dek terkejut. Matanya mengerlip-ngerlip meneropong cincin emas putih bertatah mutiara besar itu. Becca tekpom(bhs klantan nii)

"Baby... Of course!!" Echah menjawab tanpa segan silu dan terus menghulurkan tangannya.

Justin B langsung menyarungkannya di jari manis Echah. Cantik. Besar. Bersinar-sinar.

Jari jemari mereka bersatu. Wajah mereka di dekatkan. Bibirnya dibulatkan memuncung. Justin B mengangkat tangannya melingkari bahu Echah. Sikit lagi.. Dekat sikit lagi.. Echah mulai teruja..
Bibir mereka bakal bersua... Sikit lagi.. 5cm.. 4cm.. 3cm....

"Bangun lorhhh!!!!" pekik suatu suara. Secara automatik mata Echah terbuka dan tertutup macam pintu automatik(pintu buka tutup sendiri tuu)

Didepannya sekarang bukanlah Justin B, tapi seseorang yang sememangnya tak pernah dijumpainya dan tak berupa ensem bagai Justin B.

"Eh...???!!! Mana Justin B nyer????" soal kadet Echah agak marah.

Orang itu membuat muka bagai terkena sawan tikus. Merenungnya.

"Weih!! Justin B gapo gak ngko niii..." bisik suatu suara di sebelah kanannya.

"Ehhh... Niney??" kadet Echah masih bengong..

"Ngko mimpi pasal Justin B ker??!!" kadet Niney bertanya. Menarik perhatiannya.

"Mimpi???!! Alosh... Sikit lagi nak kissing kissing..." rengek kadet Echah. Hampa.

"Rugi nyerr.." kadet Niney menambah.

"Cik berdua...." tiba-tiba orang itu bersuara.

Mereka serentak dan seirama berpaling memandang orang itu.

"Kamu tahu tak yang kamu sekarang telah diikat dan dijadikan tahanan kami!!!!" jerkah orang itu. Air liurnya memancut-mancut ke muka mereka berdua.

Mereka pun terperasan lerr yang mereka telah diikat. Mereka pun mengukirkan senyuman bak kerang busuk.

"Bakpe igat kami nyerr. Ngko ni saper?? Apa salah kami" kadet Echah menyoal bertubi-tubi.

Lalu orang itu menunjukkan ke arah lencana yang terpampang pada baju seragamnya.

"Al Malut Melalut!!!" terpancul dari bibir mereka setelah meneliti lencana itu.

Sedar lah mereka bahawa mereka ini telah pom ditangkap musuh.

"Hah!! Sedar pun... Jadi kalau dah tau diri tuu tahanan.. buat la macam tahanan yer... Ni tak... bla... bla... bla.. Justin B... bla... bla... x300.. Faham!!!" orang itu membebel.

Tiba-tiba...

"Dah tanyaq ka depa ni, Bang Bugi.." soal seorang gadis yang entah muncul dari mana.

"Laa~~ Apa pasai hang ikat depa nyaa??" marah gadis itu. "Bukaq cepat!!"

Lelaki itu pom membuka ikatan mereka sambil menjebik.

"Maafkan layanan buruk abang chek..." gadis itu memohon maaf.

"Bakpe ngko lepaskan kami?? Kami kan tahanan ngkorang" soal kadet Niney.

"Ohh.. Doq ehh.. Kome bukan tahanan chek..." jelas gadis itu.

"Tapi gak bukan ke ngko ni pemberotak tuu, Al Malut Melalut tuuu"

"Chek memang dari Al Malut Melalut tapi chek bukan pemberontak.. Chek Puteri Yas dan ni abang chek Putera Bugi, chek cuma nak ambik smulaq hak chek, hak kerajaan Al Malut Melalut"

"Hak apo??"

"Ketua kerajaan kome ada pinjam khazanah kerajaan chek. Pasai tu la chek mai nak ambik smulaq.. tapi.."

Gadis itu berhenti. Matanya mula berair. Sedih. Butir butir mutiara jernih mula terhasil pada kelopak mata gadis ayu itu. (ayu tuuu)

"Depa tak mau bagi baliq!! Pahtu depa serang rombongan kami dan tuduh kami pemberontak!!!" lelaki itu menyambung.

Mereka berdua terlopong dek terkejut dek kenyataan itu. Sungguh sukar untuk dipercayai.
Lelaki itu pun menceritakan segala-galanya kepada mereka. Gadis itu hanya mendiamkan diri. Segala fakta yang dinyatakan mereka itu bagaikan logik dan betul di akal manusia.

"Ohh.. jadi ni salah kerajaan kami laa.... Kami minta maaf laa sebab pemimpin kami nii.. Kami dop tau.." ujar kadet Echah bersetuju akan perangai buruk pemimpinnya, President Acap.

"Gini arr... apa kata kitorang tolong ngkorang ambik benda tuu bcoz bentu tu hak korang kan.." cadang kadet Niney pula cuba menonjolkan kepintaran IQ nyerr..

Mereka berempat pun bekerjasama mengatur strategi terbaek untuk mendapatkan khazanah itu.

............................................................

Kadet Echah yang sebelum ini bekas ahli Kumpulan SEMAK sememangnya tahu dan biasa akan lorong lorong rahsia untuk masuk ke kerajaan mereka. Dengan kepintaran ingatan tahap 10/10 kadet Echah, mereka berjaya masuk ke dalam kawasan PUSAT kerajaan mereka dengan selamat.

"Haa... Klu kat dalam PUSAT kne ikut gua..." kata kadet Niney yang sebelum ni pernah bekerja sebagai tukang masak di situ.

"Aikss.. dari tukang masak jadi kadet.. Apa pasai??" soal Putera Bugi.

"Ma gua chef sini... Jadi gua ajin lerr tolong yer sebelum jadi tentera... " jelas kadet Niney bangga.

Shushh Shashh Shushh Shashh Shushh Shashh Shushh Shashh....

Jeng jeng jeng...........

Akhirnya mereka sampai lerr di depan bilik KE'BA di mana ketua mereka simpan barang barangnya.

Disini Putera Bugi pula menonjolkan bakatnya. Dek kerna selalu keluar malam untuk ke bandar berdisko ala Lady Gaga.. Putera Bugi menjadi mahir dalam bab buka membuka segala pintu yang ber'alarm' niii...

Kluk Klak Klok Klik Tittt.. Tutt..

Terbuka lerr jua pintu itu tanpa berbunyi sok sek pom. Terlihat lah mereka sebuah kotak kaca di tengah tengah bilik itu. Wajah Puteri Yas mula berseri-seri.

"Nanti dulu!!!" halang kadet Niney.

"Tengok tuu.. ada benda hop line meroh tuu.. Dop bleh kena.. Nanti alarm bunyi.. " ujar kadet Niney serius.

"Pasai ni serah ke check" Puteri Yas akhirnya bersuara. Mengeluarkan kaca mata pink dari kocek skirt nyerr.. Menyematkannya pada wajah ayu nyerr..

Dengan kemahiran tarian Bo Peep Bo Peep nyer campur nga kemahiran gelek Oh! nyer kes suka tengok video SNSD.. Yer pun menari bergelek melompat melepasi line line merah tuu. Ada macam ala ala The Matrix ugop..

bo peep~~ bo peep~~ bo peep~~ ahh~~  oppa~~ oppa~~ albi~~ albi~~ down~~ down~~

Akhirnya, Puteri Yas tiba jua ke meja yang ada kotak kaca itu. Senyuman manja mula terukir pada wajahnya.

"Puteri!! Nanti dulu!!! Jangan angkat kotak kaca tuu" kadet Echah memberi amaran.

"Bakpe??" kadet Niney menyoal, dop faham faham lagi.

"Jangan risau.. Saya tau apa nak buat" ujar Puteri Yas dengan cool~~ nyerr. (Puteri ni kecek luar plop??)


Puteri Yas pun mengeluarkan sesuatu bewarna kuning dan di lekapkan pada permukaan atas kotak kaca itu.

Seterusnya beliau mengeluarkan pen. Mereka berdua terkesima. Apa pasal pen tu plop. Suara hati mereka tertanya tanya.

Ditekannya pen itu. Zusss~~ Terpancar lerr laser kaler pink.

Dilasernyer permukaan atas kaca itu menjadi bentuk bulat. Diangkat. Dan diambilnya khazanah itu. Dilekap semula guna gam UHU. (bayangkan lerr yerr) Piece of cake jerrr..

YESSS!!! MISSION ACCOMPLISH!!!

Sekali lagi Puteri Yas menggunakan kemahiran Bo Peep Bo Peep dan Oh! nya merentasi lautan line meroh itu. Sangat menggoda lirikan matrix nyerr.. (aku dop tau gapo aku tulis nii)

"Akhirnya kita dapat juga..." kata Putera Bugi berpuas hati.

"Terima kasih lerr sebab korang dah tolong kami" ucap Puteri Yas sambil mengukirkan senyuman.

"Jadi ni lerr benda khazanah tuu" kadet Niney bersuara sambil meneroka benda seperti patung ukiran emas pada tangan Puteri Yas itu. Bersinar-sinar.

"Tinggilah habuan kita kali nii kan" kata Putera Bugi sambil menjonket jongket keningnya.

"Habuan??!!" mereka berdua terkejut. Menjadi keliru.

"Lupa nak bagitau.. kitorang ni The Pinky Duo.. Pencuri terkemuka tuu... and korang dah kena tipu kering-kering" kata gadis yang mengaku dirinya Puteri Yas itu.

Belum sempat mereka bereaksi dahn bersuara sepatah pom, gadis itu telah menyembur sesuatu berupa asap yang bewarna pink. Cantik tapi berbahaya.
Mereka berdua pun terus rebah ke bumi. (gas tidow lerr tuu)

Sebelum melenyapkan diri, gadis itu melekatkan kertas bewarna pink pada dahi mereka.

Yang tertulis....



THANKS FOR THE REWARD

FROM

THE PINKY DUO

WORLD GREATEST THIEVES





huhuhuhuhuhuhu
tammat sudah


Moralnyerjanganlerrkitamudahpercayakata-kataorangyangtakdikenali
Moralkeduasetialerrpadanegarakitayangtercinta...



creditsto ~
cikechah
cikniney
cikyas
bangbugi

penampilanistimewa
encikacap
hop jadi ketua kerajaan tuu
x tau bakpe tringat nop masuk nama dier
ciknana
hop jadi komander tuu
bayangkan nana nepik gitu


SEKIAN SAHAJA
X DER SEKUEL YER


kamsahabnida









Wednesday, 18 May 2011


HALOWWWWW
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu



as u can see
couple of hours ago i had published a post bout 
BEAST new mv


so
bcoz i'm a kind person
koya parok aku nii

i give u all 
v
v
v
v

BEAST - FICTION LYRICS
WITH MUSIC VIDEO


huhuhuhuhuhuh
because of my kindness
i upload this video again




<FICTION> LYRICS
BY BEAST

(come and sing together)


ajik nan neol itji motago modeungeol da mitji motago
ireoke neol bonaeji motago oneuldo
.
dasi mandeureobolge uri iyagi kkeutnaji anke aju ginagin
salgacheul pago seumyeodeuneun sangsilgameun jamsi mudeodulge
saero sseo naeryeoga sijageun haengbokhage utgo inneun neowa na
nega nal tteonaji motage baegyeongeun chulguga eomneun jobeun bang an
.
amureochi anke nege kiseuhago dalkomhan neoui gyeoteul tteonagajil motae
urin kkeuchiraneungeon eobseo
.
ireoke nan tto (Fiction in Fiction)
itji motago (Fiction in Fiction)
nae gaseum soge kkeutnaji anheul iyagil sseugo isseo
neol butjabeulge (Fiction in Fiction)
nochi anheulge (Fiction in Fiction in Fiction)
kkeutnaji anheun neowa naui iyagi sogeseo oneuldo in Fiction
.
jigeum yeogin haengbokhan iyagideulbakke eobseo
neomu haengbokhan uri dulmanui iyagiga ireoke (hyeonsilgwaneun dareuge)
sseo isseo jeomjeom chaewojigo isseo
.
neoneun naegero dallyeowaseo angigo
pum ane angin neoreul naneun jeoldae nochi motae
urin kkeuchiraneungeon eobseo
.
ireoke nan tto (Fiction in Fiction)
kkeunchi motago (Fiction in Fiction)
nae gaseum soge kkeutnaji anheul iyagil sseugo isseo
neol butjabeulge (Fiction in Fiction)
nochi anheulge (Fiction in Fiction in Fiction)
kkeutnaji anheun neowa naui iyagi sogeseo oneuldo in Fiction
.
dasi han beon deo malhajiman
jigeum neoneun nae yeope itdago geureoke mitgo isseo nan
(hajiman Fiction)
.
nan mokjeogeul irheobeorin jakga i soseorui
kkeuteun eotteoke mamuri jieoya hae
saranghae saranghae saranghae saranghae saranghae i se geuljaman
sseo naeryeoga mudyeojin pen nunmullo eollukjin nalgeun jongi wiro
haengbokhal sudo seulpeul sudo eobseo i iyagineun
.
jigeum nan neomunado haengbokhan saenggage iyagireul sseujiman
modeunge baramil ppunirago yeojeonhi
.
nan haengbokhangeol (Fiction in Fiction in Fiction)
uri hamkkeingeol (Fiction in Fiction in Fiction)
ije sijagingeol (Fiction in Fiction in Fiction)
kkeuteun eomneungeol (Fiction in Fiction in Fiction)
.

and also the translation
so that u can feel the sadness of this song
huhuhuhhuhuh


TRANSLATION
.
[DJ] I still can’t forget you
I still can’t trust everything
Even today I can’t send you away like this
.
[JH] I will rewrite it again, our story will not end
I will bury fact that reality is seeping into my skin for now
I rewrite it once again, the start beginning with you and I smiling happily
In case you will leave me, the background is a small room without an exit
.
[KK] I kiss you as if there is nothing wrong
I can’t leave your sweet presence
There is no such thing as an end for us
.
[HS] Like this again (Fiction in Fiction)
I can’t forget you (Fiction in Fiction)
I am writing the story that will never end in my heart
.
[YS] I will hold on to you (Fiction in Fiction)
I won’t let you go (Fiction in Fiction in Fiction)
Even today, I’m in the story of you and I that hasn’t ended still, in Fiction
.
[KK] Right now, there are only happy stores here
The very happy stories of just the two of us (Different from reality)
Is written here, it’s slowly filling up
.
[HS] I run towards you and embrace you
I can’t never let you go from my embrace
There is no such thing as an end for us
.
[DW] Like this again (Fiction in Fiction)
I can’t end it (Fiction in Fiction)
I am writing the story that will never end in my heart
.
[YS] I will hold on to you (Fiction in Fiction)
I won’t let you go (Fiction in Fiction in Fiction)
Even today, I’m in the story of you and I that hasn’t ended still, in Fiction
.
[YS] I will say this again, one more time
Right now you are next to me
I’m believing like that
.
([DW]But Fiction)
[JH] I’m the writer who lost his purpose
The end of this novel, how am I supposed to write it
([DW] My own Fiction)
I love you, I love you, I love you, I love you, I keep writing these 3 words
([DW]Everything is Fiction) Setting the warn out pen on the old paper strained in tears ([DW]Everything is Fiction)
This story can’t be happy or sad
.
[DJ] Right now I’m writing such a happy story
But it is all just a wish still
.
[DW] I’m happy (Fiction in Fiction in Fiction)
[HS] We are together (Fiction in Fiction in Fiction)
[DW] Now is the start (Fiction in Fiction in Fiction)
[YS] There is no end (Fiction in Fiction in Fiction)


kamsahabnida

감사합니다



BEAST LERR

YOYOYO


It's look like
I'm gonna gone crazy again!!!
kecek omputih aku nih



bcoz




BEAST
had released their 
NEW MUSIC VIDEO
sy tau ini agak lewat sehari
huhuhuhuhhuhu





JENG JENG JENG





BEAST NEW MV IS

FICTION!!!!!

bunyi macam umum anugerah plop
huhuhhuhuhuhhuhuh

scroll down for the video





 If there is new mv
there must be new single/album
right?



so
I
proudly



PRESENT TO YOU


FICTION & FACT
huhuhuhuhhuuhuhuhhuuuhuhuhhuuhu
tubek goni gak maknanyer dop tau nop tulis gape lg
malas doh nop cakap omputih nii

jd selama lama(5 minit lbh jahh) sy duk tonton mv FICTION ni
sy agak lerr terkejut!!!

LAA
KENAPA PLOP???!!


banyak nyer perubahan lorh
gaya rambut laen doh
kaler rambut pom laen
body napok taught
muka lebih man
dulu dulu nyer muka kiut kiut
xder doh lorni
jadi dewasa abih
tp diaorang mmng dewasa doh
sedih ugop laa
bb ku
udah berubah
koya parop aku ni
ngaku bb nah

bb??
sapo plop tuuu
alosh hop jd wallpaper laptop tuu
n muka depan blog ni
tengok atas skali
tp masa tuu kiut giler


ni gamba lorni kut
aku pom x pasti
huhuhuhuhuuhuh
YO SEOB



lg....




hyunseung 
pom napok laen ngan rambut merahnyerr tuuu
entah kenapa aku rasa yer napok semakin muda??
huhuhuhhuuhuh

dongwoon
napok lebih tua drpd yo seob 
dah x napok macam maknae
ganer nii???

doojoon
plop napok semakin kurus lorh
sedih jerr muka yerr dalam mv nii
kesian plop

gikwang / AJ
napok semakin lebar???
x tau laa tp ada yg laen
huhuhuhuuhuh

junhyun
ni yang sy x brapa suka
junhyun selalu jerr ada heroin nyerr
ni start dengki niii
dlm SOOM
pompuan yg bg oksigen tuu
dlm BEAUTIFUL
gf nyerr yg baek ngan AJ tuu
hishhh
dengki nii
siap tidow atas bahu..
x bleh jd ni..
; (
; (
; (
; (
; (




sudah sudah laaa
kembali
: )
 : )
 : )
 : )
 : )
 : )

tengok yoseob nyanyi
I'm happy!!!
haengbok
sy tulis haengbok ni lps dngar lagu ni hop part doojoon
dengar n tengok sendiri yer
doojoon sebut haengbok
kat part nak dekat last la ugop

OK!!!
ni dia video nyerrrr

BEAST - FICTION



haaa
klu video ni duk loading nyerr
meh turun bawah
tengok gambar gambar
yg sy temui
v
v
v
v
v
v

ni gamba dulu dulu
kiut kan
terutamanya yo seob 
huhuhuhuhuhuhu
bb sy macam x happy... kenapa yer??

happy happy


 ni masa mv beautiful


kiut kannnnn

v
v
v
v
v
v
v


ni gamba lorni






jangan terkejut yerr klu gambar ni
keluar macam pixels tuu
nanti elok lerr
tengah loading..
sedih gilerr tengok diorang nii
feeling 100% lerr


nii yang dulu dulu

sekarang
ganaz...



dahulu kala...
funky..


trimas lerr kerna rajin rajin membaca post sy ni

huhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuh

kamsahabnida

감사합니다